Piknik firmowy

Coroczny letni piknik lub piknik firmowy to tradycja wielu organizacji i czas kreatywności, aby zapewnić swoim pracownikom i ich rodzinom niezapomniane wrażenia. Przygotowaliśmy 10-krokowy przewodnik po tworzeniu zabawnych i niezapomnianych letnich wycieczek dla pracowników, który zawiera sugestie dotyczące miejscowych miejsc, rozrywki, wydarzeń, jedzenia i wskazówek dotyczących zarządzania logistyką.

1. Zdecyduj, kogo zaprosić. – http://feta.one.pl
Wybór kogo zaprosić ma wpływ na wiele innych decyzji dotyczących wydarzenia. Czy zaprosisz tylko pracowników, ich małżonków / znaczące osoby lub ich rodzinę? Będziesz musiał wiedzieć, ile osób musisz pomieścić i potencjalnych odbiorców, aby zaplanować udany wyjazd.

2. Wybierz godzinę. – http://zabawa.yeap.org.pl
Wybierając czas na piknik w organizacji, weź pod uwagę harmonogram organizacji, harmonogram urlopów pracowników i kogo zaprosisz na piknik. Jeśli piknik obejmuje innych członków rodziny i dzieci, po pracy lub w weekendy może być lepiej; podczas gdy jeśli zapraszasz tylko pracowników, bardziej odpowiedni może być wypad w dni powszednie. Sobota w porze lunchu i wczesne popołudnie to zwykle najczęstszy dzień / czas na rodzinne wyjście.

3. Wybierz atrakcyjną lokalizację lokalną.
Wybór nowego miejsca na letni piknik co roku dodaje emocji. W zależności od budżetu lokalne pawilony parkowe, atrakcje lub parki wodne, rejsy obiadowe, festiwale na świeżym powietrzu, a nawet pomieszczenia firmowe (jeśli to pomaga) są dobrym rozwiązaniem na letnie wycieczki firmy.

4. Zaplanuj zabawne, angażujące wydarzenia, które odpowiadają Twoim odbiorcom.
Przejażdżki, pontony, zabawy karnawałowe, sport, rzemiosło, łodzie wiosłowe, przejażdżki na kucykach i karaoke to tylko niektóre z wielu atrakcji, jakie możesz zaoferować. Bez względu na to, jakie wydarzenia wybierzesz, upewnij się, że pasują one do odbiorców i wieku uczestników. Ponadto, jeśli wycieczka obejmuje zajęcia, najlepiej jest podać dzienny plan.

5. Zatrudnij artystę.
Artyści z kreskówek, klauni, artyści balonów, artyści imprez, gimnastycy, gimnastycy, kaskaderzy, magicy, DJ-e, akrobaci, artyści twarzy, żonglerzy, brzuchomówcy, komicy, wróżki, lalkarze, zespoły, soliści, tancerze i naśladowcy to różni artyści które możesz wynająć na wydarzenie.

6. Dodaj nowe nagrody do swojego losowania.
Loteria lub loteria jest często oczekiwaną atrakcją pikniku firmowego dla pracowników i ich rodzin – szczególnie jeśli rozdajesz wspaniałe nagrody. Pomiń logo firmy. Zamiast tego włącz dzieci pracowników i zaoferuj ekscytujące nagrody, takie jak nowe technologie, pieniądze, karty podarunkowe i certyfikaty, a także najnowsze zabawki – wszystko, co większość ludzi uwielbia wygrywać.

7. Temat wydarzenia.
Pomaga to zmienić atmosferę i dodaje zabawy. Wklej motyw do swojej aktywności, jedzenia, dekoracji (obrusy, ozdoby itp.), A nawet wiadomości o wydarzeniach (zaproszenia, przypomnienia, karty odpowiedzi itp.). Możliwe tematy mogą obejmować imprezę na plaży, safari, dziki zachód, kasyno, cyrk, olimpiadę, luau, dzień pola itp.

8. Oznacz markę swojego wydarzenia i uczyń je wyjątkowym.
Komunikacja w firmie piknikowej powinna obejmować nie tylko e-maile lub biuletyny obejmujące całą firmę. Wysyłaj osobiste zaproszenia do każdego pracownika i jego rodziny. Piknik firmowy oraz plakaty i komunikacja w miejscu pracy. Rozważ utworzenie specjalnej witryny piknikowej lub intranetowej. Pomaga wzbudzić podekscytowanie i sprawia, że ​​Twoi pracownicy czują się wyjątkowo i cenni.